alvaahthabest

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av alva lundqvist - 10 mars 2011 16:37

Tjobrä alla. ;).

sorry har glömt att bloggh nu men

man är ju dåva inte så van vid blogg men aja

igår hade man en toppen studiedag var med nina

och amanda och käka lite på pirri pirri

och sen efter det så åkte (cyklade.) till intersport .

o sen så blev det motorsport , sen statoil.

sen OKQ8 sen konsum .

idag var det skola och man kolla typ på film hela dagen

med 5 gul och filmen hette citty citty bang bang .-.-'

det var hur jävla dryg som helst men det är inte så konstigt

det var ju stick-ove (stig-ove men vi kallar han stick-ove ;).)

sen åt man nån konstig mat. och så bytte vi platser i matan . sitter jämte

maja ofc ;).

o sen efter skolan visste jag inte vart jag skulle kunde ju ha följt med nina till stallet men det var försent :'(.

men det blev matilda ist :).

vilket också är ganska kul :).

men inte lika roligt som att hänga med nina till stalle till min lilla pelle.

jag älskar honom men iaf sen blir det att hämta mina converse på intersport .

imorgon blir det nina men det får ni höra mera om imorgon .   


pusshej/ alvahälllundqvist.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

-älska dom som älskar dig.'

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards